Eleiciones 2013 de la Fundación Wikimedia/Comité

This page is a translated version of the page Wikimedia Foundation elections 2013/Committee and the translation is 100% complete.
Info The election ended 22 June 2013. No more votes will be accepted.

The results were announced on 24 June 2013.

Ayude a traducir les eleiciones.

El Comité pa les eleiciones de 2013 al Conseyu xestiona los detalles de la organización de les eleiciones cola capacidá delegada dende'l Conseyu d'alministración (Board of Trustees), suxetu a la supervisión del Conseyu, y pue facer recomendaciones al Conseyu no que cinca a les eleiciones.

Miembros

El Comité formenlu miembros nomaos pol Conseyu d'alministración pa organizar les eleiciones de 2013 al Conseyu d'alministración de Wikimedia. Los miembros del comité tienen de ser editores d'un proyeutu de Wikimedia o más, nun puen ser miembros del Conseyu d'alministración nin candidatos na eleición y nun puen votar na eleición.

Anunciáu el 5 de febreru de 2013, el comité ta compuestu polos siguientes miembros:

Nome Llingües Allugamientu (zona horaria)
Ferdinando Scala it, nap, en-5, fr-5, es-2 San Giorgio a Cremano, Italy (UTC+1)
Jon Harald Søby nb, en-3, sv-3, de-2, da-2, es-1, eo-1, ro-1, sw-1 Trondheim, Norway (UTC+1)
Katie Chan en, yue Lincoln, England (UTC+0)
Ralf Roletschek de, es-2, ru-1, cs-1, ca-1, en-0 Eberswalde, Germany (UTC+1)
Risker en, fr-2 Toronto, Canada (UTC-5)

Philippe Beaudette sirve como sofitu y coordinación del equipu, con Geoff Brigham dando sofitu en asuntos llegales.

Xeres

El Comité ye'l responsable de la planificación y mantenimientu de prácticamente tolos aspeutos de les eleiciones al Conseyu. Por exemplu, el Comité planifica el sistema de votación, los criterios de sufraxu, y los criterios pa la candidatura; prepara y organiza toles páxines oficiales de la eleición en Meta, comprueba que los candidatos y los votantes cumplan los criterios, comprueba los votos p'asegurar que nun hai votos duplicaos nin otros problemes, etc.