Community Tech/Encuesta sobro deseos de la comunidá/Invitación

This page is a translated version of the page Community Tech/Community Wishlist Survey/Invitation and the translation is 100% complete.


Encuesta sobro deseos de la comunidá

¡Hola a tol mundu!

L'equipu Community Tech de la Fundación Wikimedia ta centráu en construir meyores ferramientes d'acuriosamientu y moderación pa los editores espertos de Wikimedia. Tamos entamando una encuesta sobro deseos de la comunidá p'alcontrar los proyectos más útiles nos que podamos trabayar.

Pa la primera fase de la encuesta, tamos convidando a los editores activos a que presenten propuestes breves, onde espliquen en que proyeutu prestaría-yos que trabayemos, y por qué ye importante. La fase 1 va durar 2 selmanes. Na fase 2, vamos a pidite que votes les propuestes. Llueu analizaremos les 10 propuestes más votaes, y crearemos una llista de deseos con prioridá.

Anque la mayor parte d'esti procesu va facese n'inglés, convidamos a les persones de cualquier wiki de Wikimedia a unviar propuestes. Tamién convidaremos a traductores voluntarios para qu'ayuden a traducir les propuestes al inglés.

La to propuesta tendría d'incluir: el problema que quies iguar, quién se beneficiará y una propuesta de solución, si tienes dalguna. Puedes unviar la propuesta na páxina de la Encuesta sobro deseos de la comunidá usando'l campo de entrada ya'l botón azul grande. Almitiremos propuestes demientres 2 selmanes, acabando'l 23 de payares.

¡Esperamos conocer les tos idees!



Encuesta sobro deseos de la comunidá

¡Hola a tol mundu!

Tamos principiando la segunda parte de la Encuesta sobro deseos de la comunidá y queremos invitar a tolos editores activos a que voten les propuestes que nos unviaron.

Gracies a ti y a otros editores de Wikimedia, l'equipu recibió 111 propuestes. Dividimos les propuestes por categoríes y agora ¡ye'l momentu de votar! Puedes votar por cualquier propuesta qu'apaeza nes páxines usando la etiqueta {{Support}}. Puedes añadir comentarios a favor o en contra, pero sólo van contase los votos d'encontu. El periodu de votación va ser de 2 selmanes, hasta'l 14 d'avientu.

Les propuestes que tengan más votos favoratibles formarán parte de la llista de máxima prioridá pa que l'equipu analice ya igüe. Agradecémoste la participación, y esperamos conocer les tos opiniones.